Conturi pentru donatii

RO57RNCB0120031756720001 RON
RO30RNCB0120031756720002 EURO
BCR SUCURSALA PALAS CONSTANTA
TITULAR CONT: PASCU DANIEL VIOREL

Teledon

Pentru o donatie de 3 euro sunati la 0900 900 770 apelabil numai din reteaua Romtelecom.
Numarul este valabil pana pe data de 4 Septembrie 2010.

luni, 3 mai 2010

Despre Mine


Ma numesc Iolanda, am 38 de ani si am sa va prezint pe scurt povestea mea.
Pana acum doua saptamani viata mea era perfecta, desi destul de modesta financiar. Am un sot care ma iubeste si doi ingerasi, carora le-am dedicat fiecare zi, Andrei de 12 ani si Ioana Melania de doar 5 luni.
Toate visele mele, care incepeau sa prinda contur dupa multi ani de munca si daruire in tot ceea ce am realizat, s-au naruit intr-o singura zi: diagnosticarea cu mase tumorale intracraniene.
Imi iubesc familia si vreau sa traiesc pentru cei doi copilasi care au nevoie de mama lor. Vreau sa-i vad crescand si sa-i undrum pe calea unei vieti curate si linistite, vreau sa le citesc pana la capat cartea intelepciunii.
Am fost mereu o luptatoare.........
Acum toate armele mele sunt de prisos si fiecare zi care se scurge taie din firul viselor mele.
Va rog din tot sufletul sa ma credeti ca este o situatie disperata si numai din cauza asta indraznesc sa cer acest gest umanitar.
Asa ca rog toate persoanele, care ma stiu si care nu ma stiu, sa doneze o cat de mica suma de bani intr-unul din conturile:

RO57RNCB0120031756720001 RON

RO30RNCB0120031756720002 EURO

SUCURSALA PALAS CONSTANTA,
TITULAR CONT: PASCU DANIEL VIOREL

Va multumsc din suflet!

31 de comentarii:

  1. RO16BRDE140SV85450681400 RON
    BRD SUCURSALA TRAIAN CONSTANTA
    TITULAR CONT: PASCU DANIEL VIOREL

    RăspundețiȘtergere
  2. My name is Iolanda, i am 38 years old and I have to present briefly my story.
    Until two weeks ago my life was perfect, although quite modest financial. I have a husband who loves me and two angels, who have spent every day for Andrei is 12 years and Ioana Melania only five months.
    All my dreams, which began to take shape after many years of ... See Morehard work and dedication in everything we've done, have collapsed in a single day: the diagnosis of intracranial tumor masses.
    I love my family and I live for those two little children who need their mothers. I want to see them growing and I undrum towards a clean and quiet life, I want to read the book until the end of wisdom.
    I was always a fighter .........
    Now all my weapons are useless and every day cut the lead slip away my dreams.
    I am asking you from all my heart, only because is a desperate situation,for humanitarian gesture.
    So please donate a small sum of money in one of the accounts:
    RO57RNCB0120031756720001RON RO30RNCB0120031756720002 EUR
    TRANSILVANIA BANK AGENCY PALAS CONSTANTA,
    account holder: DANIEL PASCU VIOREL

    BRD EUR RO16BRDE140SV85450681400
    BRD BANK AGENCY TRAIAN CONSTANTA
    account holder: DANIEL PASCU VIOREL

    RăspundețiȘtergere
  3. iolanda multa putere si multa incredere !D _ZEU sunt sigura te va ajuta sa treci peste acesta cumplita incercare , MULTA SANATATE ,SERANA

    RăspundețiȘtergere
  4. DUMNEZEU e cu tine,crede in el si te va ajuta,noi te vrem sanatoasa si puternica. Iti suntem alaturi,fratele si sora

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa te insanatosesti, pentru ca ai doi copii frumosi, care au nevoie de tine inca multi ani de acum incolo. Ai multi priteni care te sustin si sunt alaturi de tine. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. In fiecare zi si noapte de cand am auzit vestea devastatoare ma gandesc la tine, si-l rog pe Dumnezeu sa te ajute. Nu pierde speranta, suntem alaturi de tine. Da, esti o luptatoare, o stiu, dar esti mai mult decat atat: esti o invingatoare. Continua lupta! Suntem langa tine, chiar daca suferinta ta o porti singura, gandurile noaste cele bune te vor ajuta.
    Sanatate multa si ne vedem la vara, la un suc, cu copiii nostri. Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua,

    As dori sa imi lasati nr dvs de telefon la adresa mea de mail stephan.georgescu@live.com pentru a va face o donatie.
    Dar ce nu imi este clar:
    - nu vad suma de care aveti nevoie;
    - un numar de telefon;
    - unde ar trebui sa faceti interventia;

    Toate cele bune si sanatate multa

    RăspundețiȘtergere
  8. My name is Iolanda, i am 38 years old and I have to present briefly my story.
    Until two weeks ago my life was perfect, although quite modest financial. I have a husband who loves me and two angels, who have spent every day for Andrei is 12 years and Ioana Melania only five months.
    All my dreams, which began to take shape after many years of ... See Morehard work and dedication in everything we've done, have collapsed in a single day: the diagnosis of intracranial tumor masses.
    I love my family and I live for those two little children who need their mothers. I want to see them growing and I undrum towards a clean and quiet life, I want to read the book until the end of wisdom.
    I was always a fighter .........
    Now all my weapons are useless and every day cut the lead slip away my dreams.
    I am asking you from all my heart, only because is a desperate situation,for humanitarian gesture.
    So please donate a small sum of money in one of the accounts:
    RO57RNCB0120031756720001RON RO30RNCB0120031756720002 EUR
    AGENCY PALAS CONSTANTA,
    account holder: DANIEL PASCU VIOREL

    BRD EUR RO16BRDE140SV85450681400
    BRD BANK AGENCY TRAIAN CONSTANTA
    account holder: DANIEL PASCU VIOREL

    RăspundețiȘtergere
  9. nr de contact ptr. IOLANDA 0744539634,raspunde fratele ei MARIUS. Pentru orice detaliu stau la dispozitia oricui doreste sa o ajute in lupta ei cu boala
    MULTUMIM

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua,
    Voi face maine dimineata transferul bancar.

    Tinem legatura,

    RăspundețiȘtergere
  11. multumim,conteaza foarte mult gestul dumneavoastra pentru ajutorul IOLANDEI.

    RăspundețiȘtergere
  12. nu stiu cum vom trece peste impasul asta,asteptarea este grea si cruda,nu spuneti NU unei situatii disperate. Ajutati si voi cum puteti va rog din suflet,hai sa facem doi copii fericiti si sa o ajutam pe mama lor IOLANDA.
    Multumim

    RăspundețiȘtergere
  13. Marius, tu ai dreptate. Atata timp cat exista o sansa, ea trebuie fructificata. S-a vazut ca exista oameni "de bine" si sper din tot sufletul ca vor mai fi altii, care vor dori sa jute. Noi mergem mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  14. Vor aparea si altii...si altii. Ideea mea asta a fost de fapt, dar m-am exprimat gresit. E cumplit ca pe langa atata suferinta sa te confrunti si cu lipsa banilor.

    RăspundețiȘtergere
  15. http://www.adevarul.ro/locale/constanta/Constanta-_Iolanda_sufera_de_o_tumoare_cerebrala_foarte_grava_0_256774727.html

    RăspundețiȘtergere
  16. buna ziua,

    Doresc sa ne trimiteti pe mail cnp-ul.

    Doamne Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  17. imi pare tare rau dar nu pot da niciodata CNP-ul nimanui din familie. Multumesc pentru intelegere

    RăspundețiȘtergere
  18. azi este ziua mamei mele,dar,nu putem sa ne bucuram deoarece o stim pe Iolanda fara ajutor,dar speram ca in anul urmator sa pot spune cu Iolanda alaturi : LA MULTI ANI,mamei noastre.
    Multumesc celor care o ajuta si care o vor ajuta pe IOLANDA
    DUMNEZEU e cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  19. sanatate multa .toti verii lui Daniel sunt alaturi de voi .D-zeu e mare si va va ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  20. Iolanda are nevoie de noi,suntem langa ea cu rugaciunea in fata lui DUMNEZEU. Multumesc tuturor care ne sustin spiritual si financiar

    RăspundețiȘtergere
  21. buna ziua,
    as dori sa trimit un mic pachetel pentru copii. Mi-ati putea da , va rog frumos o adresa la care l-as putea expedia?
    adresa mea de email e a_annemari@yahoo.com
    o zi buna si numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  22. Marius, desi suna aiurea dar sa stii ca sunt banci in romania care cer cnp persoanei catre care transferi, nu e o gaselnita a nimanui. fara cnp de multe ori nu se poate face transferul bancar si e pacat ca sunt oameni ce vor sa ajute , dar nu pot transfera banii.
    o zi buna si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  23. ms de informatie si daca este asa imi pare tare rau.dar am lasat si nr de telefon,nu era greu sa dea un telefon si sa vb cu mine
    dar te rog sa privesti ora postarii mesajelor,nici o banca nu lucreaza la ora aceea.
    Pentru pachetelele pe care vrei sa le trimiti copiilor ma poti suna ,te rog,la nr. 0744539634
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  24. http://observator.antena1.ro/monden/Concert-pentru-viata_11364.html

    RăspundețiȘtergere
  25. Servus Iolanda,
    Am postat si eu la mine pe blog apelul tau! Doamne-ajuta! Dan

    RăspundețiȘtergere
  26. multumesc lui Dan Tanase,este un mare ajutor si faptul ca putem face si mai cunoscut cazul surorii mele
    Marius

    RăspundețiȘtergere
  27. Sper din tot sufletul ca D-ZEU sa nu lase se intample o astfel de nenorocire. Iolanda trebuie sa ramana langa copilasii ei multi ani de acum inainte. Fii optimista si lupta pana la capat. Ramona Tanase (Corcodel)

    RăspundețiȘtergere
  28. mersi de incurajare RAMONA,sunt fratele ei MARIUS care utilzez acest blog
    MULTUMIM

    RăspundețiȘtergere
  29. Iolanda este ''bine'' dar trebuie sa avem rabdare ca se poate reface,inca nu poate merge singura dar speram ..cert este ca totul e spre bine si speram sa gasim si restul de banuti pentru continuarea tratamentului

    RăspundețiȘtergere
  30. Dumnezeu sa o ierte! Mult curaj familiei si sanatate copiilor si lui Dan, sa ii poata creste.

    RăspundețiȘtergere